tisdag 2 februari 2010

Crosstrainer?

I dag blev det inte någon löpning men dock ett 1 tim pass på en crosstrainer. Skön träning när man är lite i tidsbrist. Körde 3X20 min med ett intervallpass med högt motstånd, ville ha lite mjölksyra för att se hur kroppen tog hand om det. Mjölksyra fick jag så nästa 20 min var konstant belastning med högre motstånd, riktigt segt.. Sista 20 körde jag ett intervallpass igen men med lägre motstånd och lyckades väcka liv i benen efter detta.
Avslutade med lite vad o höftträning vilket behövdes.
Lite trött då jag jobbar eftermiddag denna vecka, det blev inte i säng förän 01:20 i går och sedan ringde klockan 05:00 i morse, skulle skjutsa min 16 årige son till skolan, han skulle åka till Säfsen på friluftsdag. Efter denna hemska morgon somnade jag aldrig riktigt om utan det blev lite barnprogram med småkillarna innan vi fixade frukost och for iväg till dagis. Som sagt det är enklare när man jobbar dag och få ihop träningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar