torsdag 4 februari 2010

Paket.. :-)


Jag har fått paket, nya träningskläder. Jag är inte direkt någon som behöver fina dyra märkeskläder när jag springer. Dock är sköna skor ett måste, men nu har jag handlat av LeWa sport igen(se länk) ,och fått nya brallor och en skön jacka. Dessa skall invigas i helgen på Söndag då vinterspring nr:3 går av stapeln.Lite motiverande är det för att det står "ironman" på kläderna och det är ju ett par år kvar dit :-).
Målet på Sön är min:3 mil och om det finns spring i benen kvar så är det ju bara att fullfölja. Min tidigare tidsnotering på en mara är ca:5,10 i samband med 6-tim då det till slut blev nästan 47 km. Så det är en nybörjare som ställer sig vid starten på Söndag.

3 kommentarer:

  1. hmmm, det är nästan så man måste ta sig till Skövde på söndag bara för att få se dig i din nya tighta outfit.... :)
    Spring lugnt och länge!

    /Henrik

    SvaraRadera
  2. Men vad härligt att köra loss en mara bara sådär nu på söndag :D nu får vi ju se hur det blir, men ändå, lycka till!!

    SvaraRadera
  3. @Henrik: Jag betalar din startavgift och taxi hem, det vet du...

    @Miranda: Jag säger inget i dag, med tanke på hur det var förra gången men det kommer en rapport i morgon kväll.

    Gillar man mara så är ju Skövde ett bra ställe, 5 på vinter följs av 6 tim sedan 5 på 5 dagar och sedan i slutet på sommaren ultrafestival. Tack Reima och Co. :-)

    SvaraRadera