fredag 12 februari 2010

Fredagkväll

Hade planerat en riktig grabbkväll med mina tre söner, det blev så här.

Minstingen 3 år somnade i knät innan Bollibompa slutat.
Nästa kille 5 år borstade tänderna och fixade toalett själv sa
-schhhh lillebror sover, och gick och lade sig.
Kvar blev jag och min 16 åring, vi satte oss och slö tittade på Dogma, då ringde hans telefon och hans storasyster frågade om inte han kunde komma till henne och spela Wii och sova där inatt.
Det var så nära att jag föll tillbaka i soffan men läste lite bloggar istället, då jag läst Geir:s blogg beslutade jag att köra 2 mil på träningscykeln istället, precis klar så nu blir det dusch och sängen. Tror banne mig att jag skall springa en kortis innan skridskoskolan i morgon bitti.....

Ha det ...Fryk

2 kommentarer:

  1. Låter ju som att ni hade en härlig kväll trots allt, du och din trainer ;)

    SvaraRadera
  2. @Miranda:Japp, det blir ju inte alltid som man har tänkt sig, men till slut så brukar det bli bra ändå..

    SvaraRadera