onsdag 24 februari 2010

I just can`t get enough....

Vad otroligt nöjd jag känner mig just nu, jobbat dagtid hämtat barn på dagis, hem och fixa mat. Boliboompa och en powernapp med killarna i soffan, nattisaga och sedan ladda mobilen med musik.
Joggade ut lite löst i ett för årstiden riktigt skönt väder -6 grader bara. Hemgjord sportdryck och hemgjord energikaka i midjeväskan. Inget bestämt mål ville bara känna lite på de stumma låren sedan i Söndags, körde förvisso en kort 5 km i Mån men det räknas inte riktigt :-)

Hade tänkt och löpa 10,5 men när jag halvägs insåg att det fanns en 1,2km nedförsbacke jag kunde köra ned och upp. Så blev det och det gick med lätta ben uppför, sista 300m stummnade det lite i låren men då kom Depeche i hörlurarna och sjöng för mig just så som överskriften säger:
-I just can`t get enough, och gud vad lätt det gick att springa då.
Valde sedan långvägen hem så till slut blev det 16km tid 1:40:00 blev väl ungefär 6,25min/km

Nu är jag nöjd med dagen.....

Ha det...Fryk

2 kommentarer:

  1. Høres ut som om du hadde en kjempekveld. Hygge med ungene og så kvalitetstid for deg selv etterpå. Stå på!!!

    SvaraRadera
  2. @Geir, Tack för uppmuntran. Hade en trevlig halvmara ihop med Torill i Sön. Jag föreslog att vi skulle springa Ribbetrimmen -2010. :-)

    Ha det Fryk

    SvaraRadera