torsdag 7 januari 2010

Semester.

Så här fint har jag det när jag är ledig ifrån jobb och löpning. Är sedan i Söndags i Branäs och åker skidor med familjen. En helt underbar vecka, det är ca -20 grader kallt på nätterna och ungefär samma på dagarna men det är helt ok att åka skidor i. Har tjuvtränat lite och "skejtat" på slalomskidorna med en fyraåring på ryggen i lite uppförsbacke... Idag kom svärmor o svärfar upp och stannar ett par dagar, detta ger mig och frun ett par åk ihop i backen vilket vi inte är bortskämda med. Det är som sagt semester och jag kommer hem på Sön 10 Jan missar då årets första vinterspring men jag får väl ta igen det senare. (se länk vid sidan om )
Så ha det gott alla vänner för i morgon bitti 09:00 står jag först i liftkön för att köra 2,5 km nypistad röd backe :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar