söndag 31 januari 2010

ENDURANCE 24h Esport Arena

Ja,vad säger man, GRATTIS känns lite fjuttigt men det är det bästa jag kan komma på. ULTRAGRATTIS känns ju lite bättre, jag är ruskigt imponerad av de som var med och kämpade i Espoo arena nu i helgen, en vacker dag skall jag också vara med.
Så Geir och Stefan M och er i Team Ultrasweden (Reima o Torill) och till Mikael H ifrån Helsinki, jag bugar och tänker på den inspiration ni faktiskt ger andra genom att hålla på själva. Tack...

Skall kliva i skorna och köra ett kort kvällspass, har en envis förkylning så det har varit löpförbud ett par dagar nu ,men i dag är jag bara snorig ingen feber och inget ont i halsen.
Mina 30 km som veckomål måste jag ju snart ändra på och höja till 42km, har ju inte sprungit något denna vecka och når ändå upp till 30 km. Känns inte rätt, dax att höja ribban lite from nästa vecka.
Jag längtar till ljusare tider och sommaren nu , kolla vilken go bild jag hittade i gömmorna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar