onsdag 28 april 2010

Strupen upp...med paus.

Idag blev det lite körigt.
Hemma efter jobbet kl 16:35, på cykeln , trampa 2 km i uppförsbacke. Ringa barnens morfar/mormor och kolla om de skulle följa med och springa "proppen" med småkillarna, start kl17:30.
Fick Ok att Morfar tar med barnen upp på berget för att springa.
På med löpkläder och joggade ut i regnet 17:15, ett varv runt kvarteret för att komma till starten på strupen. Joggade i väg uppför och halvägs nös jag till lite och blodvite uppstod i näsan. :-( Fortsatte uppför snor o blod blandades med regnet.
Nästan uppe var jag tvungen och stanna och kliva ut i en bäck och tvätta av mig, tur att ingen såg mig. I dag tog det 10 min prick, helt ok med tanke på pauserna.

Mötte upp morfar och två springsugna killar vid starten, körde 1 km med min 5 åring, lagom fart kanske 8-9 min i strilande kallt regn.
Nu är vi hemma eldar i spisen och myser i soffan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar