lördag 24 april 2010

PERSONBÄSTA..:-)

Har för en stund sedan klarat av Skövde Marathon. Det är en trött men mycket lycklig Thomas idag. Jag fick sällskap av Torill som tog ett träningspass och följde med mig under hela löpet, ett stort supertack till dig Torill för att du hjälpte till när det var tungt.
Jag gick i mål på 4:35:11 vilket är det bästa jag gjort någon gång, supernöjd. Nästa gång måste det gå under 4 tim ;-)

Nu skall jag vila o mysa med familjen men återkommer med lite detaljer senare...
Jag är supernöjd :-)

3 kommentarer:

  1. Jag är också nöjd. Med ett bra träningspass och trevligt sällskap :=)

    SvaraRadera
  2. Gratulerer med en kjempeprestasjon.
    Du tar 4 timersgrensa om ikke lenge:-)

    SvaraRadera
  3. @Torill: Tack det samma, utan din draghjälp så hade det varit ett helt annat lopp.

    @Geir: Tack, 4 timersgrensa är nästa delmål :-)
    fråga Torill :-)

    SvaraRadera