söndag 11 april 2010

Premiärvarv i Skövde

I morse vaknade vi 04:30 av att en av sönerna väckte oss, jag somnade om direkt men frun fick gå in o lägga sig i barnens säng. Tack för att du finns i de stunderna, (ja i alla andra stunder också).

Min klocka ringde 06:30 då klev jag upp letade reda på löpkläder, tittade på termometern som visade 2,4 grader.
Gav mig ut på en tur som till slut blev 21,5 km, halvmara på 02:10:00.
I efm så skall jag städa både inne o ute så det var skönt att löpa på morgonen.

Ha det... Frykenmo

2 kommentarer:

  1. Godt å ha ei snill kone som tar lar løperen sove:-)

    SvaraRadera
  2. Jag skulle inte kunna träna så som jag gör utan min älskling till fru...hon är som du skriver
    -En snill kone :-)
    Vad skulle vi göra utan våra fruar?

    Ha det....Frykenmo

    SvaraRadera