måndag 11 mars 2013

Upp o ner o sedan måndagsträning

Började jobba tidigt i morse, brukar vara på jobbet halv 7 i dag (måndag) var jag på jobbet 20min i 6 (?)
Jag skulle fixa lite åt två gubbar som skulle iväg, dagen rullar på med mycket jobb och jag tänkte att jag kommer bara slockna i soffan om jag kommer hem.

Väl hemma så blev det lite mat och en kort slapp med minsta sonen när jag nattade honom.
Hade en himla beslutsångest om o hur jag skulle träna.
Det slutade i alla fall med 3,2km löpning till gymmet. Körde mitt program 1x10, sedan sprang jag en snabb km på bandet för att sedan köra alla övningar 1x10 för att sedan springa hem 1km.

Jagär oerhört stolt att jag tog mig ut och upp, i dag var det väldigt nära att jag bara ramlade ihop när jag kom hem.
Som belöning tog jag mig en öl innan duschen :-)  (dock en 2,8%)

Ni får ha det så bra....Frykenmo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar