måndag 16 augusti 2010

Personbästa...tror jag

Efter jobb, matlagning(som nuförtiden är urskoj, återkommer med mer info) och barnnattning så gav jag mig ut för lite löpning.
Hade ätit stor tallrik pasta vid 18:00 så gav jag mig ut när barnen somnat vid 19:30 ungefär.

Riktig latspring då jag idag tog bilen upp, brukar ju springa upp men i dag tänkte jag springa en grön mil och ta tid så jag har något riktmärke till helgens midnattslopp.
Satte iväg och tog första 5km på 26:30, vilket är snabbt för mig.
Rätt seg i benen så orkade jag inte riktigt hålla samma fart på sista 5km men klippte milen på 55:15 vilket är den bästa tid jag någonsin har gjort.

Bra kvitto inför helgen... nu blir det nog bara ett pass till innan Lördag.
Ja "proppen" börjar ju på Onsdag, 1 km med pojkarna är ju veckans löphöjdpunkt, mer om det på Onsdag



Ha det...Frykenmo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar