måndag 2 augusti 2010

Backig halvmara.

I dag var det ett backigt,träna pannben o vader pass.
Körde klippet upp vilket är från mig ungefär 1,5-2km uppförsbacke, efter denna start blev det ett par km på "gröna milen" (den gröna är den flacka lättsprungna) efter ca 5,5km på den så vek jag in på "lila milen" (det är den backiga...:-)

Den sprang jag hela varvet, avslutade med en stilla lufs in till startområdet för att sedan avsluta med strupen ned....nu är jag trött och kall o blöt för första milen gick i ösregn.
Det som var roligt i dag var att jag provade min nya vattenryggsäck och blev positivt överraskad att det inte var besvärligare att springa med den.


Ha det... Frykenmo

3 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Vattenryggan är outstanding. Skulle aldrig komma på idén att ha vätskebälte igen.

    SvaraRadera
  2. Tack bägge två, har letat efter ryggsäck länge och fastnade till slut för en utgången modell på Stadium som svärmor gav mig i 40 års present. Det lär bli fler pass med den.
    Geir: Det verkar som jag får löparvänn från Norge att löpa med nästa vecka då Anders L bjöd in sig till en tur via facebook, skall bli trevligt att löpa med ett Norgeproffs :-)

    SvaraRadera