tisdag 27 september 2011

Tråkigt nu

Har äntligen fått tummen ur och varit (ringt) vårdcentralen och fått ytterligare en kur Diklofenak att äta.
Började i går och nu blir det 10dagar medicinering.
Mitt högerben är inte skönt, ingen löpning förutom de turer jag gör med barnen.

Har fått en begagnad crosstrainer som jag skall hämta en dag, kanske det är ett alternativ när inte benen vill springa.

Lite tungt nu men istället så planerar jag inför 2012, anmälan till Vertex har öppnat och det är antingen det eller BAMM. Väntar på svar från en ev medtävlare till BAMM så vi får se hur ddet slutar.

Min fru tyckte jag skulle ge mig an en riktig utmaning och det är i min värld BAMM.
Måste lära mig att orintera lite bara... :-)

Återkommer när jag är back on track.

Ha det... Frykenmo

2 kommentarer:

  1. Tack Geir, abstinensen är stor så det får nog bli en liten runda någon dag bara för att....

    SvaraRadera