torsdag 29 september 2011

Abstinens vs vila...

Abstinensen tog överhand i går då lillkillen skulle springa sin sista "proppen".
Arvid var inte med utan det var bara jag o Emil(4år) som skulle springa 1 km i går.

Lusten o få springa lite tog över för mig så det blev så här.
-Slalombacken upp med sonen på ryggen(det var bitvis mycket halt) For omkull två gånger till sonens stora glädje, han skrattade så det blev enklara o springa

-"Proppen" 1km med grabben.

-Korv med bröd o saft.

-Upp med lillen på ryggen igen och ta sig ned, nu cykelbana och gamla slalombacken ned. Sista biten åkte han på axlarna :-)

Totalt blev det 3-3,5 km men det räckte för mig.
Har börjat käka lite piller och knä o ben känns redan beetydligt bättre, till min stora glädje.
Träffade även min ev medlöpare till BAMM, vi börjar med att ta en fika nästa vecka o lära känna varandra lite, han får dela med sig av sina erfarenhetr ifrån BAMM och jag med mina ifrån Vertex. Skall bli roligt och se var detta slutar någonstans...

Ha det got...Frykenmo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar