lördag 29 maj 2010

40:åringen...

Så här skönt har jag det....


I morse blev jag väckt av min söta fru, lite ovanligt, barnen brukar vara först uppe.
Hon väckte mig och hade gjort frukost.
Efter detta åkte vi till närbeläget SPA, där väntade lite bad och helkroppsmassage.
Detta var en total överraskning som jag inte hade en aning om, mycket trevligt.

Tjejen som masserade mig hade hjälp några löpare förut och Guuud vad skönt det var när hon knåda igenom kroppen, detta skall jag göra om innan nästa långa tävling.
Frun fick massage samtidigt och efter vi var klara och hade slappat lite for vi iväg till restaurang och åt dagens lunch, efter detta åkte vi en liten tur i natursköna områden runt Billingen åt lite glass och bara myste.

I morgon avslutar jag 40 års firande med lite kalas hemma hos min Mor o Far, lugnt firande sedan den 27:e men det passar mig alldeles utmärkt.
Om jag har slutat snora drar träningen igång nästa vecka, tror jag längtar :-)

Ha det ....Frykenmo

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen igjen Thomas ;-), din gamle gubbe ;-)

    SvaraRadera
  2. Hej o tack....just nu njuter jag bara.

    SvaraRadera
  3. Forsinket gratulasjon med de første 40. Ser ut som om du har blitt tatt vel hånd om.
    geir

    SvaraRadera
  4. Grattis, låter som en fantastisk dag

    SvaraRadera
  5. Tack Geir o Mina. Det var en alldeles super dag. tråkigt nog har jag inte tagit ett löpsteg sedan varvet i göteborg pga en riktigt elak halsinfektion :-(

    SvaraRadera