onsdag 16 juni 2010

Jag är inte i form


Foto: Julia Frykenmo (dottern)

Så här känner jag mig......




Det är tråkigt i Skövde nu. Har inte tagit ett seriöst löpsteg sedan Göteborgsvarvet. Det hela började veckan före varvet då jag tappade rösten, sprang ialla fall och efteråt så har kroppen inte gillat läget riktigt. Har ont i halsen och har hostat upp gröna små bollar ur halsen, senaste veckan har det onda gått bort men är fortfarande risig på morgonen. Har i flera dagar tänkt att prova några steg kanske en 5 km eller så men jag är helt färdig efter att ha cyklat hem efter jobb.

Nu blir det ju inte alltid som man tänkt sig men så här hade jag inte planerat. Planen var att efter varvet jogga lugnt en vecka för att sedan börja lite seriöst med träningen inför 6/12 tim i Aug. Men som det känns nu så får jag kanske vara glad om jag kan delta på 1 tim :-)

Hoppas jag kommer igång snart, det tär på psyket....

2 kommentarer:

  1. Fin bild pappa <3 Den var bra. Hoppas du känner dig bättre. Puss krya på dig bästa pappan ^^

    SvaraRadera
  2. Tack gumman, nu har jag provat benen.

    SvaraRadera