torsdag 27 maj 2010

Ingen löpning

Efter varvet vart jag förkyld på riktigt, har snorat och hostat sedan i Lördags.
I går (ons) var jag hemma med en sjuk son, hög feber osv.

I dag fyller jag år firar lite lagom med hembakad tårta och kort från barnen.
Jag har ju alltid sagt att det inte blir löpning när jag har ont i halsen eller har feber, nu genomförde jag ju varvet på lite tveksamma grunder?? Jobbigt när man anmäler sig så långt i förväg, svårt att hoppa av dan innan.
Bättre med tävlingar där man kan efteranmäla sig 30 min före start mot en förhöjd avgift på 50kr.

Nu väntar ev lite stilla löpning i morgon sedan skall jag fatta lite beslut om min framtida löpning.
Jag fyller ju som sagt år(40) så jag måste bestämma mig om jag skall fortsätta lunka på eller om jag vill springa milen under 50min och halvmara under 1:50 och mara under 4 timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar