lördag 20 april 2013

Kvällsmil

I går så kände jag att det var bara tvunget att bli en runda, var så sugen på att bara få komma ut o springa bort arbetsveckan och nolla hjärnan lite.

Kom hem åt och umgicks med familjen. När barnen somnat och frun tittade på tv så plockade jag fram kläder och när frun gick o lade sig gav jag mig ut.

Ett par hörlurar och lite musik i öronen, i går blev det Kraftwerk hela rundan...
Totalt en mil blev det mella 22:00-23:10. Hemma igen så satte jag mig i soffan ocg drack lite, somnade direkt....

I dag är det lugnt och skönt är ensam med pojkarna som klarar sig själva mer eller mindre, blir nog ingen löpning i dag. Tror inte det i alla fall.....kanske en kort..... näe i morgon blir det simma....

Så här såg skorna ut efter nattens bravader :-)



Ha det ...Frykenmo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar