söndag 5 augusti 2012

Tungt o oplanerat




 I dag gav jag mig ut på ett oplanerat pass, bestämde mig i sista sekunden hur jag skulle springa men det gick fort i början. Första och andra kilometern i 6tempo vilket är fort för mig nu.





 Jag kom bort till Ryds ängar och tog denna "action" bild av den grymt tunga uppförsbacken upp mot Ryds grottor. Nu syns ju inte lutningen på bilden men det är brant bitvis.




Denna bild är på vägen upp mot Ryds grottor. regnet hade gjort sitt mot denna väg och djupa hålor överallt, på något sätt var det väldigt vackert, men brant :-)

Turen fortsatte på delar av Billingeleden i riktning mot hemmet, och avslutningen blev Strupen ned som vanligt. Jag har en veckas semester kvar och räknar kallt med att jag till nästa helg är uppe på halvmaradistansen. Kanske inte på rekordtider än men det känns bra i alla fall.

Ha det gott.... Frykenmo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar