måndag 6 augusti 2012

En liten kvällstur




 I dag har det varit lite blandat hemma, har möblerat om lite och skall väl göra att ryck i morgon o grejja lite.
Nåväl, åter till kvällen: Barnens mormor o morfar var här i kväll och åt middag med oss de stannade kvar och läste nattisaga för pojkarna. Jag passade på att springa en sväng, det blev strupen upp sedan ut en sväng på berget tills Garminen stod på 5km då vände jag o sprang samma väg hem.

När jag kommer på väg nedför berget slås jag av denna underbara vy, den gör sig inte så bra i mobilkameran och det är svårt att beskriva i ord men det var väldigt fint och lättsprunget där det i vanliga fall är brant nedför och slirigt grus.


Precis i själva strupen, på väg ned :-)

Totalt löpt i dag exakt 10km, i morgon skall jag nog vila....

Ha det....Frykenmo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar