fredag 24 augusti 2012

Dan före dan...

I morgon händer det, 6-tim på Södermalm.
Skall bli riktigt trevligt, i kväll är det bara slappa.... ätit gott. Lax o ost o lite kräftröra en macka och en öl.

Sonen skall ju vara med i morgon och har beställtägg o bacon o priskorv till frukost samt pannkakor och lakrits till själva loppet. Det känns som han har mer koll på detta än vad pappa har.
Han har plockat fram kläder o ombyte och har stenkll verkar det.
Jag får väl ta en titt på vad jag skall ha på mig, kanske dax o bestämma vilka skor man skall springa i....lutar åt mina fuji.
Det är ju lite trailskor och passar kanske inte på tartanbanan men de passar ju mina fötter så himla bra.

Får ta tag i detta ny, pannkakor får jag steka i morgon.
Återkommer med lite bilder efter loppet.
Live uppdateringar finns på http://www.jogg.se/liveresultat om ni är nyfikna.
Startar gör vi kl 12:00 i morgon.

ps vi skall springa på samma bana som Yiannis Kouros, Serge Girad, Torill Fonn,Sophia Sundberg och många många fler kanonlöpare, det blir häftigt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar