onsdag 7 mars 2012

Ta mig tusan...

Nu har jag då anmält mig till 6-tim på lördag, räknar varken med rekordfart eller PB.
Ser helt enkelt fram emot ett trevligt långpass för att se hur kroppen reagerar. Har inte kunnat träna något vidare seriöst de sista månaderna men nu de sista vckorna har det släppt lite och jag fick till en kvartsmara på bandet igår.

Arvid vill vara med o springa på Lördag, hans mål är att springa en mil, men han får springa så länge han tycker att det är roligt. När han tröttnar får han åka hem med mamma och jag får fortsätta ett par timmar ;-)

Ser fram emot lördagen då det inte känns som jag har någon som helst press eller egna krav på mig. det får hålla så länge det går och om jag skulle behöva kliva av pga av knät så vet jag ju om det redan innan.

Ha det gott....Frykenmo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar