onsdag 14 mars 2012

Stelheten släpper :-)

Efter helgens långpass så har jag haft lite träningsvärk, vilket iof är skönt. Då vet man att man har gjort något, en bra påminnelse.

Jag jämförde min fysiska form lite snabbt med den formen jag hade i höstas innan 12-tim och jag inser att jag har lång väg att gå. jag gjorde min absolut långsammaste marathon tid i Lördags och det säger ju lite om formen.

Det blir till att ta tag i detta och börja löpträningen igen, det som är absolut roligast just nu är att mitt knä verkar inte ha tagit någon skada utan snarare blivit bättre. Jag har inte mycket smärta i knät utan känner att jag kan springa på nu i vår, det är trevligt.

Det som står närmast på schemat är att börja träna familjeorientering med sonen, och sedan drar vi igång med IFK:s proppen löpningar på ons som vi har gjort i många år nu.

Sedan skall jag försöka vara med på det som förra året var Skövde marathon men som i år är ett halvmarathon dock på samma bana men bara ett varv.
det är ett mycket trevligt lopp som är bra arrangerat och en trevlig bana.

Ha det gott...Frykenmo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar