torsdag 29 mars 2012

Puh...

Veckorna går fort, dagarna ännu fortare... Har tagit tag i lite tapetsering hemma så de få stunder man hade tänkt och träna går nu till att tapetsera :-) det blir väldigt fint men det känns som det aldrig blir klart.

Tog tag i träningsupplägget inför våren och kikade på en gamal planering som innefattar tre planerade pass i veckan. Ett långpass över 25km, ett backpass/intervall pass och ett kort pass med högre fart ca 5km. Skall försöka få till det nu, jag skall bara fixa golvet först ;-)

Ha det gott....Frykenmo

3 kommentarer:

  1. Hejhej,
    så du ska både tapetsera och lägga golv! Då förstår jag att det är svårt att klämma in träning. Men du känner inte för att visa upp renoveringen på Byggla.se? Du kan maila mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer. Är du bygglapepp får du en liten välkomstpresent.
    Mvh
    Vendela på Byggla

    SvaraRadera
  2. Det lät som ett fint upplägg på löpningen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, har haft det många år...svårt o få till det bara. Har mest blivit många pass av samma sort. Tre fyra ibland fem pass på minst 10-12 km/vecka och vid något tillfälle något längre. Men nu måste jag få lite muskler och lite snabbhet. Målen för 2013 kräver det ;-)

      Radera