onsdag 14 december 2011

Dvala

Nu ligger jag i dvala på riktigt...

Stor renovering av rum hemma, klart före jul?
Ingen löpning... :-(
Ont i knä nu även utan ansträngning, fått tid hos min superdoktor i Januari

Osså är jag förkyld också....blä.


Men jag siktar på att vara med på 6.tim på hemmaplan den 10 mars 2012. Tidigare år har jag varit sjuk och ägnat mig åt att fota alla andra som sprungit, men i år så har jag tänkt att deltaga bara för att det är så skoj. Inga krav eller mål på distans tänker bara att få ett riktigt skönt långpass kanske klara mara distansen en gång till.

Ha det gott....Frykenmo

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    så härligt med en rumsrenovering! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och en jultävling som pågår just nu. Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera