måndag 7 november 2011

Gnäll

Nu gillar jag inte mitt knä(ben) längre. Har en tid haft molande värk i vä ben o knä. Först provade jag helvila och en medecinkur i 14 dag. Efter det så tog jag det väldigt försiktigt med löpningen. Tog korta pass och lugna.
Det vill dock inte släppa riktigt så jag vet inte vad jag skall göra nu. Sista alternativet innan besök hos vårdcentral blir alterantiv träning, så nu har jag skaffat/lånat en träningscykel och en crosstrainer- Körde då första passet på crosstrainer i går, enda negativa är att jag är lite för lång så jag slår huvudet i taket om jag inte är försiktig.... men et går att leva med.

Så nu blir det lite annorlunda träning en vecka eller två så får vi se hur det går.


Ha det...Frykenmo

2 kommentarer:

  1. Tråkigt när man inte kan träna som man vill :-/
    Hoppas det blir bättre snabbt!

    SvaraRadera
  2. Tack, nu kör jag crosstrainer istället var kväll o hoppas jag kan ta en liten löptur i helgen. Har en kompis som aldrig har sprungit en mil o det är dax nu.

    SvaraRadera