söndag 20 november 2011

Blogga utan löpning?

Jag har haft som liten regel att jag bloggar/för dagbok i första hand när jag har löptränat eller gjort någon annan fysisk aktivitet. I andra hand har inläggen varit funderingar runt omkring detta och lite övrigt som händer.

Det som hänt nu är lite ovant, jag har ont i ett knä och det vill inte gå över så nu blir det ingen löpning och då heller inte några blogginlägg.
Jag har provat lite alternativ på träningen typ crosstrainer och träningscykel men det är inte värt att skriva ett inlägg här om tycker jag.

Vad är det att stå i källaren och stirra in i en vägg jämfört med höstens alla skiftningar i naturen under ett löppass.....

Näe...lilla knä, nu får du sluta göra ont så vi kan börja springa igen.


Ha det...Frykenmo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar