onsdag 9 november 2011

Jobbigt nu....igen....dock inte kroppen utan knoppen

Nu har jag fått mail från en av mina löparbekanta, samma kille som jag satt och pratade med om ev strapatser under 2012. Han sådde ett frö om BAMM hos mig och jag sådde ett frö om en liten Norsk tävling i honom.

Så i dag fick jag mail, rubriken löd så här:
-Shit, nu är det gjort...
Jag förstod direkt utan att läsa mailet att han hade anmält sig till Hornindahl Rundt.

Den stora nöten o knäcka för mig nu är om jag skall göra honom sällskap???


Jag blir ju i alla fall inte avskräck när jag ser detta, snarare taggad av att springa...

Så hur göra? Alla lopp har ju en tendens att bli fulla väldigt fort och om jag bestämmer mig för att köra i Norge vill jag ju inte missa det pga av att loppet är fullt.
Så har ni några tips o ideer eller lite bra pepp så hör av er, jag har beslutsångest.


Ha det..Frykenmo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar