torsdag 18 augusti 2011

Strupen upp....



I går var första löpturen efter Vertex, det blev "proppen" premiär ihop med sönerna. 1 km löpning och sedan korv med bröd och saft.

Vi prickade in ett skyfall utan like och således vart vi genomblöta redan efter 100m. Pappa tyckte det var onödigt med jacka en sån fin kväll :-)

I dag så gjorde jag och sonen sällskap igen i en tävling "strupen upp". Det är 1320m långt och 132 höjdmeter.
Min son 6år startade för första gången och tog den på 12:30 ungefär, sprang hela vägen :-)

Jag sprang med honom som sällskap så jag fick tiden 12:35. Resultatmässigt så blev jag sist i min klass men Arvid kom 1:a i sin klass. Jag återkommer med bilder så fort jag får några.
Efter denna prestation så överraskar han igen och säger
-Nu pappa kan vi väl springa nedför också...så det blev 2,5 km idag och det känns bra.


Ha det...Frykenmo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar