fredag 12 augusti 2011

Dotter tar över Vertex



Tjo människor som läser mina kära faders blogg om Vertex. Han är nu uppe i Vålådalen med mig. Sin äldsta unge av alla fyra. Jag ska under dessa dagar då han är här uppe ska jag ta över hans bloggande. Imorgon när starten går kommer jag sitta redo vid min dator och ge er en uppdate av vad som händer min far.
Han kommer genom sin mobil ge mig uppdates som jag sedan kan ge till er. Hoppas ni nu nöjer er med att lilla jag sitter och bloggar i min far ställe. Han ska ju faktiskt springa ett lopp på 43 km. Så han behöver ju ladda.


Uppdate för tillfället är att vi åkt bil i ca. åtta timmar. Startade vid halv sju från Skövde och nåde vårat mål vid ca. fyra tiden.
Har käkat en glass och checkat in och fått lite roliga prylar. Eller prylar till pappa. Han har fått en karta, tröja med Vertex och lite andra saker.
Ikväll är det en pasta buffe som gäller och en god natts sömn i våran coola "husbil"

Imorgon gäller det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar