torsdag 11 augusti 2011

Sista passet innan tävling




Japp då var det färdigsprungit innan tävling på Lördag.
Sista passet var sedan länge bestämt ett kort lugnt pass bara för att njuta lite och springa av sig det sista.

Men...jag brukar springa i 6:00 fart och på sista tiden har jag gått ännu långsammare då jag har sprungit med sonen har vi legat på 9:00 fart.

Sista passet gick i början i en ruskig fart 5:30?? och jag tänkte att det får väl rulla på, jag saktar väl ned om jag känner att det går för fort.
Efter 5 km mötte jag min trevliga granne i spåret och hejjade, fortsatte i 5:30 fart och kände bara att det var skönt.
Höll farten hela vägen en hel mil på 54:14. Det var skönt....

I dag skall jag packa inför resan upp till Jämtland i morgon, nervositeten har väl gått över lite. Min dotter kommer att uppdatera bloggen under själva tävlingen om jag får kontakt med mobilen.
Annars så önskar jag mig själv lycka till på Lördag :-)


Ha det...Frykenmo

1 kommentar: