lördag 17 juli 2010

Besök på Vårdcentralen :-(

Så här mysigt har jag det när jag inte springer.....


I förrgår så hade jag en tid hos läkaren för att fråga lite varför jag inte får kroppen att fungera.
En supertrevlig läkare som hade kollat upp mina papper från tidigare besök, läst på lite om ev orsaker på nätet, pratat med kollegor och experter.
Han hade faktiskt en teori som föreföll logisk.

Det slutade med att jag nu går på Diklofenak, tre tabletter om dagen i två veckor.
Hade ev en inflamation i kroppen av kronisk art som behandlades med just denna tablett, har för ett tag sedan haft ont i knät så tabletter hade jag hemma.

Springa fick jag göra det var inga bekymmer men det är just orken som är bekymret....
Hade ju en dröm om att springa 12-tim i aug men det ser mörkt ut. Skall i alla fall springa Midnattslopp i "Götet" samt 1-tim i aug.
Hoppas det blir bättre för nästa år skall jag banne mig springa i fjällen...

Ha det.....Frykenmo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar