söndag 7 mars 2010

Sista vinterspringet

Då har man kört det sista vinterspringet för i år. Med tanke på att träningen har varit minimal sista tiden så deltog jag ändå på de tre sista med följande noteringar.
Nr 3 30km
Nr 4 21km
Nr 5 26km
Jag är nöjd med dessa resultat men allra mest nöjd är jag att få "tävla" springa med alla dessa underbara människor som har deltagit. Ni är riktiga kämpar och otroligt ödmjuka till ert sätt. Så som ni tar er an löpningen och så som ni tar hand om fullständiga nybörjare är makalöst. Detta är en av anledningarna till att jag vill fortsätta att springa dessa långa sträckor.

Tack skall ni ha, det dröjer lite med bilderna då jag själv inte tog kort idag utan min dotter var där och fotade och jag hoppas hon levererar bilderna i morgon.





Skickar med en bild på 1:an o 2:an i loppet:
Kaj till höger och Reima till vänster, ja vad säger man vilka hjältar.

2 kommentarer:

  1. Hei

    Det sosiale var faktiskt det som fikk mig til och bli ännu mer intresserad i Ultra løpning, det finns så många trevliga personer i denna løparmiljön.

    Vi syns på Lørdag

    Anders

    SvaraRadera
  2. @Anders Du har helt rätt och det sosiale sträcker sig faktiskt för min del även till Oslo:-)

    SvaraRadera