onsdag 17 mars 2010

Feber....

Sitter hemma med två sjuka barn, och är själv fortfarande inte riktigt kry.
Lillkillen går på penicillin, och storkillen har hostat i en dag nu så han går på hostmedicin. Själv har jag ont i bihålor och alla leder/muskler i kroppen så fort jag rör mig.
Var med barnen på vårdcentralen och fick lite gratis råd av läkaren till mig själv.
Det var det tråkigaste jag hört på flera veckor. Inget 6-tim i Tibro.
-Ingen löpning förrän jag kunde svälja ordentligt och pulsen får inte gå upp 10-20 slag när jag går upp för en trappa, virus som läker ut sig själv...:-(






Jag vill springa i kortbyxor, i kvällsolen , i plusgrader...längtar till sommar :-)

4 kommentarer:

  1. Snyggaste bilden lätt ^^
    och vem kan ha tagit den och vart var vi? :P

    /Dottern

    SvaraRadera
  2. @Hej Julia. Du tar fina bilder men med så fina motiv är det ju inte så svårt. Om jag inte minns fel så var det Vitsand i Tiveden...

    SvaraRadera
  3. Usch vad trist med förkylning. Krya på dig. Snart snart är våren här på riktigt och då kommer sommaren innan man vet ordet av

    SvaraRadera
  4. @Mina Tack,skall åka på kurs i Åre en vecka from Lö/sö jag kollade så hotellet hade löpband så jag skall prova det under hela nästa vecka oavsett...:-)

    SvaraRadera