onsdag 15 maj 2013

Tisdagsorientering

Hinner inte med att uppdatera allt just nu... men.
Vi springer lite orientering jag och sonen, han var med på sin första tävling förförra veckan och det gick bra.
I går var det träning med mycket backar. Och på torsdag blir det tävling igen denna gång i Hjo.

På lördag har jag och sonen sagt att vi skall köra lila milen på morgonen, det skall bli skoj och se hur det går.

Nästa tävling för mig blir Råda ultra natt, ett 6-tim lopp som går mellan 18:00-24:00 i Lidköping, det skall bli skoj och se vad jag klarar av där, målet är att komma över marathondistansen. Jag har inte sprungit längre sträckor på länge så det blir som sagt skoj o prova.

Nästa event efter det blir troligtvis ett millopp på Visingsö i mitten på Juli om allt går som det ska.

Ha det gott.... Frykenmo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar