tisdag 22 januari 2013

Oj vad det går fort.

I fredags sprang jag på som vanligt, i lördags så hann jag inte ???
Jag hade planerat in lite för mycket den dagen så det fick bli en vilodag. I söndags så hade vi dottern på middag o mys hemm, hon skall åka till Australien på onsdag :-) .

När de hade gått hem så kände jag mig tung i huvudet och det dunkade i bihålorna, i går låg jag hela efm att jobba hela dagen för att sedan åka hem o lägga sig var inget trevligt...
I dag är det tisdag och helt plötsligt så har jag inte sprungit sedan i fredags? dagarna går fort som attans tycker jag.
Gillar inte alls att ha huvudvärk och vara trött, provade att gå på bandet i går men det dunkade för varje steg jag tog så det var bara lägga ned....

Nu jobb o alvedon så får vi se när vi är på banan igen.

Ha det... Frykenmo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar