fredag 20 januari 2012

Långa mörka dagar

Det är inte mycket med löpning nu, har haft ett uppehåll på 14 dagar igen.
tänkte jag skulle få till lite löpning blandat med lite promenad på kvällarna men...jag vet inte om latmasken har slått klorna i mig eller om jag bara är väldigt väldigt trött på kvällarna.
det är mycket med jobb nu i en period både för mig o frun så dagarna går fort.
En "normal" dag börjar 05:20 klockan ringer, jag går upp fixar lite morgontoalett och några smörgåsar alt lite gröt som jag tar med till jobbet. Jobbar fram till 16-16:30 då åker jag hem. Hämtar min barn på dagis/fritids sedan hem. Är hemma vid 17-17:30 då börjar jag att fixa mat så att vi får lite i oss. Köper matlåda i från Coop så jag slipper bekymmra mig om vad vi skall äta i alla fall, det fungerar riktigt bra och jag har hållt på med det ett tag.

När mat o disk är klar så blir jag sittande med barna kollar lite bolibompa sedan nattar jag lillgrabben vid 7-tiden ungefär, när han är klar och sover så skall storebror i säng.
Jag är klar med alla bestyr hemmavid, men nu är jag så trött så jag nästan knoppar in direkt. Får i alla fall en timme med frun så man hinner träffas lite....
Näe..får nog skärpa till mig nu och ta mig ut en kväll, blir ju piggare av det :-)
Just nu är det i alla fall segt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar