onsdag 26 oktober 2011

Lite trött o snygg :-)

Lite trött var jag i dag när jag kom hem, hade planerat att komma hem fixa mat och sedan springa i det sista ljuset.
Men jag var lite trött så jag valde att fixa mat, äta med hela familjen sedan blev det bolibompa i soffan.

Efter det så nattade frun barnen och jag drog på mig shortsen och knöt på mig skorna.
Tog lite musik i lurarna, i dag blev det Leila K som fick hjälpa till.

Det blev till slut 6,8km, men vilken tur....mörkt och regn.
Drog iväg upp mot berget det blev slalombacken upp för att direkt ta strupen ned tillbaka till slalombacken. Också upp igen för backen, väl uppe på berget för andra gången fick det bli en liten jogg runt 2,5-3km sedan strupen ned igen. Det var blött lerigt och brant i slalombacken men det gav mersmak, det lär bli fler turer i den backen.

Så här såg man ut i kväll.....




Och så här såg det ut i backen....




Ha det gott....Frykenmo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar