tisdag 25 oktober 2011

2012

Jag vill gärna planera in tävlingar och lopp inför 2012, men jag får nog fokusera på ett lopp. Tycker det är tråkigt att det blir fullt på tex Vertex, hade velat prova det en gång till.
Nu satt jag ned men en löpar vän för ett par veckor sedan och pratade om BAMM, då satte jag igång lite tankar och nu verkar det som han vill springa Hornindal rundt i Norge.....detta lopp står ju på min tio lopp lista jag vill göra innan jag slutar.

Men är det dax redan 2012?? Jag får ta mig en rejäl funderare på detta. Frun sa i alla fall att jag kunde springa men jag fick åka utan familjen :-(
Hoppas jag kan få ihop tankarna och ev anmäla mig till denna jätte utmaning, 75km o 5600 höjdmeter. det vore ju skithäfftigt eller??



Men kolla den naturen, tänk o springa där....visst lockar det.


Ha det ...Frykenmo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar