torsdag 10 mars 2011

Kvällspass med Rammstein o Hives..

Har en slinga som jag trodde var 10km men när jag kollar på eniros karta nu så får jag den till 11,2. Det är en slinga som går 5,6km i svag uppförsbacke ifrån hemmet och utmed Skara vägen på en gammal banvall.
I somras så fortsatte jag på denna tur och fick ihop rundor på 20-30 km. I dagsläget så är det bara plogat de första 5km så det är en naturlig vändpunkt där.

Skönt väder med plus 2 grader vid min dörr, iskallt regn och motvind de första 2km, för att sedan övergå i den vackraste vintervägbana i tre km fram till vändning.

Konstigt att det kan variera så med både väder och underlag, rena slask och gjyttje löpningen i början och mjuk kramsnö uppe på berget.

Trevligt pass var det i alla fall.
Tiden blev 38min på de 1:a 5,6km och 33min hemåt i nedförsbacken, helt ok :-)
Alltså 1tim o 11min på11,2km...


Ha det...Frykenmo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar