måndag 28 december 2009

Nu rullar det på

Nu rullar det på med löpningen lite försiktigt. Ensam med barnen i dag så jag fick hjälp av min mor o far och passa barnen. Löpte en tur på 13,5 km i ett halkigt väglag. Vi har haft minusgrader och mycket snö, men i går och idag så töar det. Det var en sölig hal väg jag sprang på men det gick.När jag hade 1 mil kvar hem kom jag på att jag skall ju springa en tur med Lars en bekant i morgon, avbröt då och genade hem annars så var siktet inställt på en 1/2 mara idag. Men i morgon skall jag prova den slinga som vintermarathon går på det är en 1200(1700)meters slinga centralt i Skövde. Skall bli trevlig och prova den men även trevligt med lite sällskap. Vill även passa på att gratulera mina Norska ultralöparbekanta som genomförde en 54km runda i går :-) Ultragrattis ifrån mig....
Nu skall jag baka baugetter, trevlig kväll.

2 kommentarer:

  1. Hei

    Kjempe bra at du nu er frisk og kan løpe igjen, man får alltid se det positive i det negative, det er bedre og vare syk når det ikke er mitt i sesongen ;-)

    Hoppas du hadde en fin tur idag, skal ut i kveld på en kort tur også om det ikke er for kaldt, just nu er det -15 grader ;-(

    Anders

    SvaraRadera
  2. Hej Anders
    Imponerade med 54 km, själv håller jag mig till 1/2 maror nu i vinterlandskapet. Ha en riktig trevlig nyårshelg....

    SvaraRadera