lördag 26 december 2009

Äntligen


I går kom jag till slut ut och löpa lite, efter en och en halv veckas förkylning.
Det blev ett skönt pass på en mil och ca 60 min. Sprang första 2,5 km på kuperad bilväg sedan 2,5km på platt plogad cykelväg sedan efter 5 km vände jag och löpte hem. Det var en riktig befrielse att få komma ut igen.
Måste få passa på att tacka för året som varit 2010.

Anders Linder: Tack för att du ihop med Rickard fick mig att börja löpträna.
Sebastian "100miles": Du kör 47km i oplogad snö det är en tangering av mitt debut lopp i 6 tim, det är därför man inspireras av dig.
Geir "Ultrafrykholm" : En nyfunnen bloggbekant fra Oslo. Du sammanfattar det gott och jag kan bara hålla med dig och skickar ett tack till min ULTRAFRU som står ut med mig och mina timslånga träningspass ibland.

Så GODT NYTT ÅR till er och till alla andra som läser detta.

2 kommentarer:

  1. Hei Frykenmo

    Gott Nytt År Til deg også.

    Har i dag skyfflat snø i 3 timmer ;-),har kommit masse snø her i Lommedalen.

    I morgen skal jeg ut på en 5 mils tur som Geir Frykholm arrangerer (Ribbetrimmen), jeg hoppas at ryggen funker ;-).

    Vi hørs

    Anders Lindell

    SvaraRadera
  2. Lite avundsjuk på er att ni arrangerar fina löpturer, men det kommer ju ett par marathon även här i Skövde innan 6 tim i Mars. Skoj o höra ifrån dig, ha det....

    SvaraRadera