tisdag 20 januari 2015

19 dagar...

19 dagar i rad har jag nu sprungit, det har jag aldrig gjort tidigare.
Det började 1 jan med 16 km sedan har det rullat på med löpning varje dag sedan dess. Jag är nu uppe i 192,4km. Om det inte blir för sent i kväll så får jag nog till en liten 7,5km runda så håller jag snittet med en mil om dagen. Funderar skarpt på att lägga in en vilodag nu till helgen och köra ett längre pass på Sön, men vi får se hur det blir.

I går sprang jag "bara" 5km men gjorde det på under 27min vilket i min värld är mycket snabbt. Men i Söndags gjorde jag halvmara distansen på 21,1km sprang runt blängsmosse så det var lite grusväg lite asfalt lite obanat men den delen jag kommer ihåg mest är de 200metrarna genom isen på mosskanten. Det var riktigt blött o kallt o trampa igenom isen ned till knäna :-)

Ha det gott.... Frykenmo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar