fredag 1 juni 2012

Naprapaten

I går hade jag så fått en tid hos en naprapat i Skövde, jag har varit där en gång förut och var väldigt nöjd med både behandling och bemötande.
Jag sökte hjälp för mitt vä-knä då det inte vill bli riktigt bra, molande värk hela tiden oavsett ansträngning.

Han förhörde sig en lång stund om mina vanor och hur mycket jag rörde på mig sedan satte han i gång och klämma o knåda knät.

Efter en stund var han och hans kollega överens om att jag hade: Hopparknä???
Jag skall på återbesök i början på nästa vecka samt så fick jag lite övningar som jag skulle köra.

Får väl bara gilla läget och köra massa övningar samt tejpa upp under knäskålen då jag skall springa.

Nu blir det vila i helgen och sedan så får vi ta det som det kommer, men 24 tim i aug känns fortfarande genomförbart.


Ha det...Frykenmo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar