tisdag 19 juni 2012

Midsommar.

Det är ett tråkigt läge nu, jag har fortfarande en förkylning och en massa snor som kommer ur min näsa. I dag är första dagen utan värktabletter. Löpning känns just nu oerhört avlägset, har tom inga planer på att springa något lopp i sommar, mitt reservlopp i Helag får också stryka på foten. Kroppen har inte varit så här matt på länge, känns som att det bara är att börja om från början.
Ultrafestivalen i Aug är inte längre prio, kanske springer jag med sonen bara för att han tycker det är så skoj.
Men 2013 då dj...ar, då ska jag springa traillopp och orienteringar och ultralopp och motbackelöp och....
Ja det är bara tänka positivt så löser det sig.

Snart är det midsommar och kalas med släkt o vänner, det ser jag fram emot. Kanske kanske kan jag få till en promenad/jogg/löptur.

Ha det...Frykenmo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar