måndag 4 oktober 2010

Springa o hämta cykeln...

I går skulle jag springa och hämta min cykel så jag kunde ta mig till tåget i morse. Det blev 12,5km...
Körde strupen upp och två varv på ett upplyst 4km spår. Det gick bra att springa på elljusspår men det var riktigt mörkt i skogen vid 8-tiden där det inte var belyst. Då får man lita på sina små fötter att de sätter i rätt :-) de gjorde det bra...
Löpningen gick sådär, är inne i en tråkig period men det är bara bita ihop, kanske skall jag springa lite kortare och njuta lite mer, vi får se.

Ha det, Frykenmo

2 kommentarer:

  1. Lust att springa imorgon?
    Jag slutar vid fyra och behöver göra något annat än mina läxor så jag tänkte kolla om du hade lust att springa med mig.
    Du vet den rundan vi pratade om en annan gång.

    Kram från Lill-Ståårsan

    SvaraRadera
  2. Gör läxorna först så kan vi springa senare på kvällen.

    SvaraRadera