måndag 24 november 2014

5 mörka km

I går så åkte jag o lämnade en datorskärm till min far på kvällen, passade på att springa en kortis på vägen hem.
Tog för ovanlighetens skull bilen upp till spåren på berget och trampade iväg med en halvtaskig pannlampa ut i mörkret.
Hade inga stora ambitioner då jag dagen före (lö) sprang 16km på knappa 2tim.

Men benen bar och mörkret o tystnaden i skogen lyfte mig lite extra.
Slutade på 5km och med tiden 28:04.

Får väl känna mig rätt så nöjd med lite stumma ben efter långpasset så var det helt ok.

I kväll får vi se hur det blir med löpning men kanske en kortis med sonen.

Ha det... Frykenmo

2 kommentarer:

  1. Gött att du håller igång! Kul med sonen som är så entusiastisk oxå. Keep on running! :)

    SvaraRadera
  2. Tack, jag försöker hålla igång lite i alla fall. Det är mycket runt omkring som skall passa. Skall ju springa ett varv i Göteborg 2015 så måste ju ha några mil i benen innan tänker jag.

    SvaraRadera