torsdag 21 februari 2013

Långt emellan löpning och inlägg

Det är som det är med saker o ting, jag håller fast vid min ide att använda bloggen som min egen träningsdagbok men nu är det långt mellan löpningarna.....
Är inne i en riktigt svacka vad det gäller träningen den ena efterhängsna skadan/sjukdomen löser av varandra.
Just för tillfället så går jag på en penicillin kur under en vecka drygt.
Vet inte när jag åt det senast men det var väldigt längesedan.

Var hos tandläkaren i går och fick en riktig genomkörare som slutade med att de drog en tand för mig. Har inte haft tandvärk eller något så men den var helt kass,sprucken och uppäten av bakterier så det var tandläkaren som skrev ut medicinen.

Hoppas hoppas att denna tand är det som har oroat mig och spökat i min kropp under en lång period och att det nu kanske släpper och jag får lite ork igen.
Skall äta upp min medecin och inte anstränga mig på en vecka som jag har blivit ordinerad men sen då....

Löpnngen då? ja det får bli vad det blir, tror inte jag är med i Skövde i Mars på 6-tim men jag skall springa Näsetloppet i Göteborg den 4maj tillsammans med min fru vilket skall bli mycket trevligt.

Sedan så vill jag ju springa i Aug i Skövde men det får bli som det blir.

Ha det .... Frykenmo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar