måndag 24 september 2012

Så jäkla trött

Jag vill ju springa men det är tvärstopp i kroppen. Nu har jag kapitulerat, funderat i helgen om jag skall lägga ned blogg o hela skiten....

Tar mig i kragen och släpar mig upp i ottan och vet nu att det blir inga mer tävlingar i år i alla fall.

Ska börja om helt, så nu blir det att börja promenera lite, inte sätta några mål för nästa år. Bara köra så jag orkar med det.
Korta promenader lite jogg, börjar på löpbandet 1-3km.
Börjar i kväll.....önskar mig själv lycka till.

Ha det ... Frykenmo

3 kommentarer:

  1. Heng i Thomas og ikke gi opp!! Begynn enkelt som du sier og bygg deg opp igjen. Jeg måtte langt ned i kjelleren selv og det er noe ordenlig skit!! Vi kommer tilbake!!!! Skövde 24 timers 2013!! :-)

    SvaraRadera
  2. Tack Kjetil...jag vet att du har rätt. Så jag kommer igen och 24 tim i aug står nog högst på önskelistan. Så där är jag nog med. Har haft ett år av skador och dyl. Nu senast så åkte jag på en inflamation i kroppen och när medicinkur äntligen är över och man skall ge sig på det igen så kommer nästa förkylning.
    Jag bara ville gnälla lite... :-)
    Kommer du till 24tim 2013 så står jag helt säkert på startlinjen jag med.

    Thomas

    SvaraRadera
  3. Bra! jeg har vært der nede noen ganger selv i år. Tenkt på å legge opp men aldri helt trodd på det selv. 2012 skulle blitt et stort år.. ble ingenting. Når får jeg bare samle meg i bunnen også satse inn på 2013. Har planer om Skövdetur. Likte meg der. Kanskje jeg skulle tatt en dag eller 2 i Hökensås i samme slengen ;-)

    SvaraRadera