torsdag 24 maj 2012

Första egna rundan på länge

I dag så kom jag hem efter jobb, lagade mat åt och gosade med sönerna.
Sedan blev det nattisaga och lite slappande innan jag knöt på mig skorna och joggade iväg. En backig liten tur på berget totalt 9,3km, tryckte på lite i uppförsbackarna vilket resulterade i att jag fick vila lite efter varje.
Oerhört nöjd är jag i alla fall att jag kom iväg som planerat.
Det som blev lite tråkigt var att mitt knä gör ont igen, hela tiden. Vill inte detta.....blä....kanske dax att uppsöka naprapat/sjukgymnast och kolla lite samt få lite rehabövningar.






Nu får det inte bli stopp i träningen igen, nu har ju nästan allt pollen försvunnit och jag kan ju nästan andas igen ;-)

Återkommer med rapport.

I morgon blir det en flack jogg/promenad kanske.

Ha det ...Frykenmo







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar